Raporty

analizuj, wyciągaj wnioski, zwiększ sprzedaż

Aby system CRM przynosił wymierne korzyści, musi posiadać odpowiednie funkcje. Jedną z nich jest bez wątpienia funkcja umożliwiająca generowanie raportów. To dzięki niej zyskujesz szansę na efektywne analizowanie podejmowanych działań, całego procesu sprzedażowego i wielu innych obszarów. Raporty i ich precyzyjna analiza pozwala na wykrycie ewentualnych obszarów do poprawy oraz podejmowanie bardziej skutecznych działań.

 

Szybko i czytelnie

Raporty w systemie Empireo są bardzo przejrzyste. Występują w formie wykresów lub tabel i pozwalają szybko zorientować się w analizowanym temacie. Są bardzo przydatnym elementem codziennej pracy. Korzystając z nich, oszczędzisz wiele czasu. Nie ma bowiem potrzeby, abyś tworzył je ręcznie. System wygeneruje je automatycznie na podstawie wprowadzonych danych.

Raporty w systemie CRM - aktywność handlowców

Decyduj, co chcesz widzieć

Tak jak wszystko w systemie Empireo, tak i raporty możesz dostosować odpowiednio do swoich potrzeb. Wystarczy, że wybierzesz odpowiednie ustawienia raportu, aby otrzymać dokładnie takie informacje, jakich potrzebujesz. Decyduj, którego okresu ma dotyczyć raport lub którzy pracownicy mają być w nim brani pod uwagę. Dokonuj szczegółowych analiz i podejmuj decyzje korzystne dla Twojego biznesu!

 

Dostępne raporty

W systemie dostępne są między innymi raporty powiązane z procesem zarządzania szansami sprzedaży:

  • konwersja lejka sprzedaży – pozwala zorientować się, na którym etapie sprzedaży Twoja firma traci najwięcej potencjalnych klientów i daje możliwość przyjrzenia się ewentualnym przyczynom po stronie firmy;
  • utracone szanse sprzedaży – pozwala poznać przyczyny utraty konkretnych szans sprzedaży, aby móc im zapobiec w przyszłości;
  • lejek szans sprzedaży – przedstawia wartości szans sprzedaży znajdujących się na poszczególnych etapach.

 

Raporty dotyczące obrotów – pozwalają poznać wysokość obrotów generowanych przez poszczególnych przedstawicieli handlowych. Także handlowcy mogą generować tego typu raporty dotyczące wyłącznie ich klientów.

Ranking kontrahentów to z kolei raport przedstawiający listę kontrahentów, którym należy poświęcić więcej uwagi ze względu na generowane obroty.

W Empireo dostępne są również zestawienia pokazujące ilość wystawionych zamówień, wysokość sprzedaży czy też listę kontrahentów dokonujących zakupu określonych produktów.

Aktywność handlowców – jest to raport, który pozwoli Ci monitorować zaangażowanie oraz skuteczność działań podejmowanych przez Twoich handlowców. Bądź na bieżąco z tymi danymi, aby odpowiednio motywować czy wspomagać swoich pracowników!

Mobilny

Elastyczny

Kompleksowy

Najważniejsze korzyści:

  • szybka i precyzyjna analiza procesów sprzedaży,
  • możliwość udoskonalenia procesu sprzedaży na podstawie gromadzonych w systemie danych,
  • stały dostęp do automatycznie tworzonych i czytelnych raportów,
  • możliwość konfiguracji raportów,
  • szeroka gama dostępnych raportów.

Sprawdź, jak wiele możemy Ci zaoferować