dobry system crm dla agencji marketingowej.

CRM dla agencji marketingowej


Na rynku co roku pojawia się coraz więcej agencji marketingowych oferujących rozmaite usługi z zakresu promocji i reklamy w Internecie. Klienci mają z czego wybierać, a firmy marketingowe muszą mierzyć się z rosnącą konkurencją. Zapanowanie nad skutecznym pozyskiwaniem klientów, a następnie dostarczeniem im wysokiej jakości usług, jest już wyzwaniem, z którym nie każde przedsiębiorstwo sobie poradzi. Jednym ze sposobów na wyprzedzenie konkurencji jest CRM dla agencji marketingowej, który usprawni procesy biznesowe Twojej firmy.


Jakie procesy usprawnia CRM w agencji marketingowej?

Twoja firma dostarcza usługi marketingowe z zakresu SEO lub SEM? Empireo to narzędzie, które świetnie się sprawdzi zarówno w małych jak i średnich firmach. Bez względu na to, czy Twój zespół liczy kilka, kilkanaście czy kilkadziesiąt osób - uporządkowane procesy to podstawa do rozwoju firmy i wzrostu przychodów. CRM dla agencji marketingowej uporządkuje obszary:

  • sprzedaży usług marketingowych,
  • realizacji zleceń marketingowych.

Jakie korzyści daje CRM dla agencji marketingowej?

Wzrost przychodów firmy

Poprawa jakości obsługi klienta

Zwiększenie liczby klientów

Terminowe wykonywanie zleceń

Obniżenie kosztów obsługi zleceń

Usprawnienie komunikacji

Zwiększ sprzedaż swojej agencji marketingowej dzięki systemowi CRM

Empireo dostarcza szereg narzędzi usprawniających pracę handlowców. Do najważniejszych z nich należą:

  • Baza kontrahentów - czyli zbiór informacji o potencjalnych, obecnych i byłych klientach.
  • Kampanie szans sprzedaży - widoki Kanban przedstawiające lejek sprzedaży - na jakich etapach rozmów znajdują się leady sprzedażowe handlowców.
  • Kalendarz handlowca - narzędzie ułatwiające koordynację pracy działu handlowego.
  • Zadania i zdarzenia - planowane w kalendarzu zadania z podziałem na typy (np. spotkanie z klientem, kontakt telefoniczny, przygotowanie oferty) oraz rejestrowane zdarzenia (po wykonaniu zadania) z notatkami pracowników.
  • Raporty - np. konwersja lejka sprzedażowego, przyczyny utraty szans sprzedaży, aktywność handlowców.


Sprawnie zarządzaj projektami dla klientów

Gdy handlowiec pozyska klienta, dział realizacji musi dopilnować, by współpraca przebiegała wzorowo, a projekt został terminowo wykonany, zgodnie z umową. CRM dla agencji marketingowej dostarcza rozwiązań wspierających dział realizacji:

  • Widoki Kanban / Tablice zleceń - podgląd na przepływ realizowanych dla klientów zleceń.
  • Własne typy zleceń - możesz utworzyć rodzaje projektów zgodnie z tym, co Twoja firma oferuje (np. pozycjonowanie strony internetowej, copywriting, strategia marketingowa).
  • Własne atrybuty zleceń - czyli dowolne pola wewnątrz karty zlecenia, które pracownicy mogą uzupełniać (komplet wszystkich ustaleń z klientem).
  • Kalendarz zleceń - podgląd na projekty przypisane do pracowników z perspektywy widoku Gantt.
  • Rejestracja czasu - odnotowywanie poświęconego czasu przez pracowników na poszczególne zlecenia.
  • Raporty - np. liczba zleceń w miesiącu z podziałem na typy, czas poświęcony przez pracowników na zlecenia klientów.


System CRM dopasowany do agencji marketingowej

Empireo to narzędzie skierowane typowo do firm działających w branży reklamy i promocji w Internecie. Ten system CRM dla agencji marketingowej posiada wszystkie funkcje, niezbędne z perspektywy specyfiki tych właśnie usług.Masz zatem pewność, że decydujesz się na rozwiązanie, które odpowiada potrzebom Twojego przedsiębiorstwai rozumie trudności agencji oferujących działania SEO/SEM.


Skuteczne wdrożenie systemu CRM w agencji marketingowej

Empireo to prosty, gotowy system, który wdrożysz już w kilka dni, bez skomplikowanego procesu czy prac programistycznych. Ponieważ jest on skierowany wyłącznie do firm działających w branży marketingowej, posiada szereg funkcjonalności dostosowanych do jej specyfiki. Duża elastyczność, a równocześnie intuicyjność systemu CRM dla agencji marketingowej, pozwoli Ci na samodzielne dostosowanie go w taki sposób, by odzwierciedlał procesy zachodzące w Twojej firmie. Decydujesz m.in. o:

  • etapach kampanii szans sprzedaży,
  • typach zadań i zdarzeń,
  • typach zleceń marketingowych,
  • etapach zleceń i atrybutach wewnątrz nich,
  • wyglądzie pulpitu pracownika,
  • uprawnieniach pracowników do podglądu i edycji poszczególnych sekcji systemu.

Widzisz obszary, które system CRM mógłby usprawnić w Twojej agencji marketingowej? Przekonaj się jak działa Empireo!

Kliknij tutaj, aby wypróbować bezpłatnie Empireo.