Baza produktów

zawsze dostępna i aktualna

System do zarządzania firmą usprawnia wiele obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Wspomaga między innymi proces ofertowania, fakturowania, zarządzania sprzedażą, zleceniamimagazynem. Stanowi także swego rodzaju bazę informacji. Oprócz bazy wiedzy o kontrahentach, w Empireo znajduje się rozbudowana i bardzo praktyczna baza produktów. Wszystkie dane zamieszczane w systemie są spójne i uporządkowane. Każdy pracownik ma do nich dostęp zawsze wtedy, kiedy ich potrzebuje. Zakres dostępu można natomiast swobodnie regulować, zarządzając uprawnieniami użytkowników.

Baza produktów w systemie Empireo jest bardzo przejrzysta i wygodna w obsłudze. Dodawanie nowych produktów i edycja przebiega w sposób intuicyjny. Istnieje możliwość dodawania własnych opisów produktów, dowolnej liczby zdjęć i plików. W systemie można także tworzyć dowolne kategorie produktów i zarządzać nimi według własnych preferencji. Kolejnym udogodnieniem są operacje masowe – możesz edytować i usuwać produkty oraz eksportować je do pliku CSV. Jeśli chcesz szybko odnaleźć interesujący Cię produkt, wystarczy, że użyjesz wygodnej wyszukiwarki. Możesz filtrować produkty według kryteriów zawartych w systemie lub własnych, zdefiniowanych wcześniej atrybutów.

Baza produktów w systemie CRM

Baza produktów w systemie CRM w znacznym stopniu usprawnia zarządzanie ofertą produktową oraz sprzedażą. Wszyscy pracownicy mają bowiem dostęp do tych samych, zawsze aktualnych danych na temat sprzedawanych przez firmę produktów. Znacznie zwiększa to spójność komunikacji z klientami i ogranicza ilość ewentualnych nieporozumień. Korzystanie z bazy produktów przyspiesza także generowanie dokumentów handlowych – nie ma potrzeby ręcznego ich uzupełniania, system daje możliwość szybkiego ich dodania.

Cenniki indywidualne i rabaty

Zarządzanie katalogiem produktów zostało wzbogacone o możliwość zarządzania cenami i rabatami dla kontrahentów. Co to oznacza? Masz możliwość tworzenia indywidualnych cenników dla wybranych klientów oraz przydzielania im rabatów na wybrane produkty. W obu przypadkach możesz zdefiniować czas obowiązywania upustów cenowych.

Baza produktów w systemie do zarządzania zleceniami

Wykorzystanie bazy produktów w zarządzaniu zleceniami także przynosi wiele korzyści. Masz możliwość używania ich, tworząc w systemie procesy (np. zlecenia serwisowe) czy dokumenty.

Podobnie jak w przypadku systemu CRM, dostęp do spójnej i zawsze aktualnej bazy produktów znacznie usprawnia pracę – w tym przypadku pracę serwisantów. Znacznie łatwiej jest planować ich działania, kiedy znana jest na przykład ilość dostępnych części zamiennych. Mniej czasochłonne jest także wystawienie faktur za wykonaną usługę, ponieważ dodanie do nich produktów wykorzystanych w trakcie np. zlecenia serwisowego zajmuje dosłownie chwilę.

Mobilny

Elastyczny

Kompleksowy

Najważniejsze korzyści:

  • zawsze dostępne informacje o produktach,
  • przejrzystość i łatwość użycia,
  • wygodna wyszukiwarka produktów,
  • szybkie dodawanie i edycja produktów,
  • możliwość tworzenia własnych kategorii produktów,
  • możliwość wykonywania operacji masowych na produktach,
  • łatwe dodawanie produktów do dokumentów,
  • zarządzanie cennikami i rabatami (w CRM).

Sprawdź, jak wiele możemy Ci zaoferować