dobry system crm dla agencji reklamowej.

Cechy dobrego systemu CRM dla agencji reklamowej


Jakie obszary usprawnia CRM w agencji reklamowej?

Działając w branży reklamowej, konieczna jest sprawna obsługa wielu projektów jednocześnie. To od czasu realizacji i skutecznej komunikacji zależy zadowolenie klienta. Jeżeli Twoja firma tworzy projekty reklamowe czy świadczy usługi drukarskie z zakresu reklamy, z pewnością potrzebuje systemu do sprawnego delegowania zleceń i zwiększania sprzedaży. Empireo to system CRM dla agencji reklamowej, który wspiera branżę rozwiązaniem dopasowanym do jej konkretnych procesów.

Jakie procesy usprawnia CRM dla agencji reklamowej

CRM dla agencji reklamowej to intuicyjne narzędzie, z którego może korzystać zarówno dział handlowy, jak i realizacji. Posiada funkcje do zarządzania sprzedażą, kontaktem z klientem oraz pracy projektowej. To świetne rozwiązanie dla agencji, które mają w swojej ofercie m.in:

  • projektowanie i druk materiałów reklamowych,
  • reklama outdoorowa,
  • produkcja gadżetów reklamowych,
  • projekty marketingowe i handlowe.

Jakie korzyści daje CRM dla agencji reklamowej?

Wzrost przychodów firmy

Terminowe wykonywanie zleceń

Usprawnienie komunikacji

Poprawa jakości obsługi klienta

Obniżenie kosztów obsługi zleceń

Zwiększenie liczby klientów

Sprawnie zarządzaj projektami reklamowymi

Kluczem do sukcesu agencji reklamowej jest sprawne zarządzanie projektami. System CRM umożliwia zarządzanie tablicami Kanban z podziałem na etapy zleceń. Dzięki temu wystarczy jeden rzut oka aby zorientować się, jakie tematy są aktualnie realizowane, kto za nie odpowiada i ile jeszcze czasu pozostało do ich zakończenia.

W zależności od tego, czym Twoja firma się zajmuje, możesz samodzielnie zdefiniować typy zleceń, odpowiadające zadaniom pracowników(np. projektowanie logo, wydruk ulotek). Aby zbierać w nich tylko te informacje, które z perspektywy danego typu zlecenia są potrzebne, możesz skonfigurować własne atrybuty (np. termin realizacji, opis projektu, wymiary, załącz plik). W ten sposób, w jednym miejscu, pracownicy mają dostęp do wszystkich najważniejszych informacji i dokładnie wiedzą, czym w danym momencie powinni się zająć.

Ponadto, pod zleceniami rejestrowane są zdarzenia, gdzie dodaje się notatkę co zostało wykonane oraz ile czasu zajęła realizacja tego zadania. Dzięki temu zyskujesz wgląd w roboczogodziny poświęcone na projekty dla klientów, łatwiej jest zapanować nad budżetem firmowym, czy wyliczyć rentowność współpracy z danym klientem.


Zwiększ sprzedaż w swojej agencji dzięki CRM

Aby można było realizować projekt, najpierw trzeba pozyskać klienta. Ten proces najlepiej obsłużyć w systemie CRM dla agencji reklamowej. Zbierzesz w nim wszystkie informacje o kontrahentach, których możesz segmentować np. ze względu na skalę lub rodzaj usług, które go interesują.

Ponadto, podobnie jak w przypadku projektów, dostępne są widoki Kanban, które odzwierciedlają Twój lejek sprzedażowy. Dowiesz się na jakim etapie znajduje się konkretny lead, czy nie ma przeterminowanego zadania oraz na kiedy handlowiec przewiduje domknięcie tematu. Kampanie szans sprzedaży to ogromne ułatwienie zarówno dla pracowników działu handlowego, którzy w wygodny sposób notują wszystkie ustalenia z klientami, ale także dla kierowników czy zarządu. Z raportów możesz wyczytać na jakim etapie najczęściej tracicie szanse na sprzedaż oraz jakie są powody rezygnacji klientów. Mając takie dane, nieustannie będziesz rozwijać swój biznes, ponieważ system CRM dostarczy Twojej agencji kluczowych informacji z punktu widzenia zarządzania firmą.


System CRM dopasowany do branży reklamowej

Empireo jest systemem CRM kierowanym typowo do agencji reklamowych. Tablice Kanban, raporty poświęconego na zlecenie czasu, czy wykres Gantta prezentujący zadania pracowników na poszczególne dni i miesiące, to narzędzia odpowiadające specyfice branży reklamowej. Nie musisz zatem obawiać się, że działalność Twojej firmy nie znajdzie odzwierciedlenia w systemowych procesach - konfigurujemy je właśnie z myślą o Was.

Rozumiemy wyzwania stojące przed firmami takimi jak Twoja, dlatego proponujemy sprawdzone rozwiązania, które usprawnią i przyspieszą realizację projektów dla Twoich klientów. Oprócz defaultowej konfiguracji, możesz też samodzielnie dopracować swoje procesy - z naszą pomocą lub bez - tak, aby w 100% odzwierciedlić charakter i sposób prowadzenia Twojego biznesu.


Skuteczne wdrożenie systemu CRM w agencji reklamowej

System CRM dla agencji reklamowej to proste rozwiązanie pozwalające na szybkie rozpoczęcie pracy, bez długotrwałych i skomplikowanych wdrożeń. Decydujesz którzy pracownicy mają korzystać z narzędzia, określasz ich uprawnienia do poszczególnych sekcji programu i konfigurujesz najważniejsze elementy:

  • typy i etapy zleceń/projektów,
  • atrybuty zleceń,
  • rodzaje zadań i zdarzeń,
  • kampanie szans sprzedaży,
  • pulpity pracowników.
Nie potrzebujesz wiedzy programistycznej ani wielu godzin by poukładać procesy w taki sposób, by odzwierciedlały te, zachodzące w Twojej firmie. Zmianę wprowadzisz w szybkim czasie i równie szybko zobaczysz jej efekty.

Kliknij tutaj i wypróbuj bezpłatnie Empireo.