Integracja z pocztą

łatwy dostęp do wszystkich e-maili

System Empireo i zawarte w nim rozwiązania CRM posiadają wiele funkcji przydatnych w codziennej pracy działu handlowego. Jakie działania zostają usprawnione dzięki tym funkcjom? Między innymi zarządzanie procesem sprzedaży, koordynacja i planowanie pracy czy gromadzenie wiedzy o klientach. Jeszcze jedną, niezwykle ważną dla zespołu sprzedaży funkcją jest integracja z pocztą. Osoby pracujące w dziale handlowym odbierają i wysyłają bardzo duże ilości wiadomości mailowych. W niektórych branżach może to być nawet kilkadziesiąt maili dziennie. Jak zapanować nad taką ilością wiadomości? Jak uniknąć chaosu, pomyłek i czasochłonnego poszukiwania konkretnych maili? Jest na to sposób!

System CRM - integracja z pocztą

Integracja z pocztą

Wystarczy, że zdecydujesz się na system CRM zapewniający współpracę z klientem pocztowym. Takie rozwiązanie przyniesie Ci przede wszystkim sporą oszczędność czasu, ale też nerwów. Nie musisz za każdym razem logować się do klienta pocztowego. Masz bowiem możliwość odbioru i wysyłki wiadomości z poziomu systemu Empireo. Nie musisz przejmować się, że przeoczyłeś jakąś wiadomość od ważnego dla firmy klienta. Możesz powiązać z kontrahentem wszystkie wysłane i odebrane wiadomości i łatwo je później odnaleźć. Nie musisz przejmować się nieobecnością któregoś z Twoich pracowników. Możesz mieć dostęp do jego skrzynki pocztowej. Nie musisz też za każdym razem tworzyć całej wiadomości od nowa. Wystarczy, że stworzysz szablon, który będziesz mógł wykorzystać tyle razy, ile tylko zechcesz.

 

Korzystaj z powiązań i zachowaj porządek

Wszystkie wysłane i otrzymane wiadomości mailowe mogą zostać powiązane z konkretnymi dokumentami i komunikatami. Z poziomu maila możesz także tworzyć nowe zadania, zdarzenia i szanse sprzedaży, które oczywiście też będą z nim powiązane. W ten sposób wszystkie wiadomości mailowe będą przypisane do odpowiednich miejsc w systemie. Gdyby nagle zaistniała potrzeba odnalezienia wiadomości z ważnymi ustaleniami – możesz skorzystać z zaawansowanej wyszukiwarki.

Mobilny

Elastyczny

Kompleksowy

Najważniejsze korzyści:

  • stały i łatwy dostęp do wszystkich wiadomości mailowych,
  • historia korespondencji mailowej dostępna w karcie kontrahenta,
  • możliwość dostępu do skrzynek pocztowych innych pracowników,
  • łatwe tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości,
  • zaawansowana wyszukiwarka wiadomości,
  • wysyłanie wewnątrzsystemowych wiadomości z poziomu wiadomości mailowej,
  • możliwość powiązania wiadomości mailowej z dokumentem,
  • tworzenie zadań lub zdarzeń z poziomu wiadomości mailowej,
  • dodawanie nowych szans sprzedaży z poziomu wiadomości mailowej,
  • łatwe wyszukiwanie odbiorców podczas tworzenia wiadomości mailowej,
  • wygodny edytor treści.

Sprawdź, jak wiele możemy Ci zaoferować