Raportowanie
Sprzedaż i realizacja
Agencje reklamowe cechują się ciągłym rozwojem i poszukiwaniem nowych, lepszych sposobów na realizację stawianych przed nimi zleceń. Aby odnosić sukcesy na tym polu, trzeba analizować obecne procesy, przeszłe wydarzenia oraz aktywność pracowników. Wyciągnięte z tych analiz wnioski to podstawa do optymalizacji i dalszego rozwoju. Empireo wesprze Cię w tym wszystkim dzięki automatycznym raportom.
Analiza kampanii sprzedaży
Przykładowe raportowanie zleceń
Inne przykładowe raporty
Wybrane raporty:
- Sprzedaż według kategorii to raport ukazujący wartość sprzedaży w zależności od kategorii, kontrahentów, produktów, usług itp.
- Ofertowanie według kategorii - czyli raport wskazujący wartość ofert złożonych w określonym czasie.
- Aktywność handlowców, który w graficzny sposób przedstawia aktywność handlowców według typów zrealizowanych przez nich zadań.
- Utracone szanse - czyli raport wskazujący utracone transakcje wraz z powodem ich utraty oraz komentarzem od pracownika.
- Pracochłonność zleceń według typów i kontrahentów, dzięki któremu sprawdzisz, czy współpraca z danym klientem jest rentowna i na jakiego rodzaju zleceniach warto się skupić.
Dzięki zaimplementowanym w Empireo automatycznym raportom będziesz mieć łatwy wgląd w to, co robią Twoi handlowcy. Będziesz mógł analizować, jakiego rodzaju produkty i usługi sprzedaje agencja oraz jakie osiąga obroty. Automatyczne raporty na temat zleceń wskażą ich koszty czasowe i rentowność współpracy.
Wypróbuj bezpłatnie system. 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.