Poznaj funkcje systemu Empireo
Zarządzaj pracą agencji reklamowej w jednym miejscu
Zarządzanie projektami i zleceniami
Zarządzaj zleceniami i projektami swojej agencji reklamowej w systemie Empireo. Pracuj z widokiem Kanban, organizuj zespół z kalendarzem zleceń i analizuj wyniki z automatycznymi raportami.
Koordynacja pracy zespołu
Efektywnie organizuj pracę swojego zespołu dzięki zestawowi wbudowanych w Empireo narzędzi. Planuj zadania, analizuj zdarzenia i koordynuj działania pracowników na współdzielonym kalendarzu.
Baza kontrahentów
Historia kontaktów z Twoimi klientami to kopalnia bezcennej wiedzy. Sprawdź, w jaki sposób możesz czerpać z niej korzyści i jak dopasować ją do wymagań Twojej agencji reklamowej.
Zarządzanie szansami sprzedaży
Twórz wraz z Empireo nowe kampanie sprzedażowe i marketingowe bez żadnych ograniczeń. Definiuj ich poszczególne etapy, wizualizuj w widoku Kanban, analizuj za pomocą raportów i optymalizuj.
Sprawna komunikacja w zespole
Zadbaj o swobodny przepływ informacji w firmie dzięki komunikacyjnym funkcjonalnościom systemu Empireo. Elastyczny komunikator, edytowalne i ogłoszenia są do Twojej dyspozycji.
Automatyczne raportowanie
Empireo oferuje Ci zestaw automatycznych raportów, dzięki którym będziesz mógł monitorować aktywność swojej agencji oraz optymalizować jej procesy.
Baza produktów i usług
Empireo umożliwia budowę współdzielonej, szczegółowej bazy wiedzy o produktach oraz usługach. Twórz własne kategorie produktów, generuj dokumenty handlowe i ustawiaj indywidualne cenniki oraz rabaty.
Skrzynka pocztowa (IMAP)
Wysyłaj wiadomości e-mail bezpośrednio z poziomu systemu Empireo. Powiąż je z kontrahentem, użyj ich do tworzenia zadań lub zdarzeń. Edytuj i dopasowuj nieograniczoną liczbę szablonów.
Fakturowanie lub integracja z ERP
Wystawiaj faktury bezpośrednio w systemie Empireo lub pobieraj je ze swojego oprogramowania handlowo-magazynowego. Dopasuj ich wygląd i wyświetl nieopłacone dokumenty.
Ofertowanie i zamówienia
Zorganizuj z Empireo proces ofertowania i zbierania zamówień. Dostosuj szablony, powiąż dokumenty z kontrahentami i ustaw powiadomienia o potrzebie kontaktu.
Panel klienta
Zaoferuj swoim klientom możliwość samoobsługi w dedykowanym im panelu. Będą mogli przesyłać w nim nowe zlecenia i sprawdzać status bieżących.