Poznaj funkcje systemu Empireo

Zarządzaj pracą agencji reklamowej w jednym miejscu

Zarządzanie projektami i zleceniami

Zarządzaj zleceniami i projektami swojej agencji reklamowej w systemie Empireo. Pracuj z widokiem Kanban, organizuj zespół z kalendarzem zleceń i analizuj wyniki z automatycznymi raportami.

Koordynacja pracy zespołu

Efektywnie organizuj pracę swojego zespołu dzięki zestawowi wbudowanych w Empireo narzędzi. Planuj zadania, analizuj zdarzenia i koordynuj działania pracowników na współdzielonym kalendarzu.

Baza kontrahentów

Historia kontaktów z Twoimi klientami to kopalnia bezcennej wiedzy. Sprawdź, w jaki sposób możesz czerpać z niej korzyści i jak dopasować ją do wymagań Twojej agencji reklamowej.

Zarządzanie szansami sprzedaży

Twórz wraz z Empireo nowe kampanie sprzedażowe i marketingowe bez żadnych ograniczeń. Definiuj ich poszczególne etapy, wizualizuj w widoku Kanban, analizuj za pomocą raportów i optymalizuj.

Sprawna komunikacja w zespole

Zadbaj o swobodny przepływ informacji w firmie dzięki komunikacyjnym funkcjonalnościom systemu Empireo. Elastyczny komunikator, edytowalne i ogłoszenia są do Twojej dyspozycji.

Automatyczne raportowanie


Empireo oferuje Ci zestaw automatycznych raportów, dzięki którym będziesz mógł monitorować aktywność swojej agencji oraz optymalizować jej procesy.


Baza produktów i usług

Empireo umożliwia budowę współdzielonej, szczegółowej bazy wiedzy o produktach oraz usługach. Twórz własne kategorie produktów, generuj dokumenty handlowe i ustawiaj indywidualne cenniki oraz rabaty.

Skrzynka pocztowa (IMAP)

Wysyłaj wiadomości e-mail bezpośrednio z poziomu systemu Empireo. Powiąż je z kontrahentem, użyj ich do tworzenia zadań lub zdarzeń. Edytuj i dopasowuj nieograniczoną liczbę szablonów.

Fakturowanie lub integracja z ERP

Wystawiaj faktury bezpośrednio w systemie Empireo lub pobieraj je ze swojego oprogramowania handlowo-magazynowego. Dopasuj ich wygląd i wyświetl nieopłacone dokumenty.

Ofertowanie i zamówienia

Zorganizuj z Empireo proces ofertowania i zbierania zamówień. Dostosuj szablony, powiąż dokumenty z kontrahentami i ustaw powiadomienia o potrzebie kontaktu.

Panel klienta

Zaoferuj swoim klientom możliwość samoobsługi w dedykowanym im panelu. Będą mogli przesyłać w nim nowe zlecenia i sprawdzać status bieżących.