Zarządzanie procesami

łatwa obsługa i brak limitów

Jedną z głównych funkcji Empireo jest zarządzanie procesami. System nie narzuca konkretnych typów procesów. Możesz dowolnie definiować ich typy i nadawać im własne nazwy, etapy i znacznie więcej. Ważną cechą tej funkcji jest duża elastyczność, dzięki której dopasujesz system do swoich potrzeb.

 

Tworzenie własnych procesów

W systemie masz możliwość tworzenia dowolnych typów procesów. Mogą to być zlecenia serwisowe, produkcyjne, reklamacyjne i inne. Tworząc proces, możesz stworzyć własne etapy. Do każdego z etapów możesz przypisać indywidualne atrybuty.

 

Karta procesu

W karcie procesu widoczne są podstawowe informacje, nadane przez Ciebie atrybuty, wszystkie zadania – zrealizowane i planowane względem tego procesu, inne powiązane procesy, dokumenty (np. ofertowe) i wszystkie powiązane z nim wiadomości. W jednym miejscu znajduje się cała historia konkretnego procesu.

Wspólna baza procesów

W systemie tworzona jest jedna baza procesów, która jest wspólna dla wszystkich pracowników. Oczywiście to Ty, nadając uprawnienia, decydujesz, kto powinien mieć do nich dostęp.

 

Wyszukiwarka procesów

Empireo posiada zaawansowaną wyszukiwark, która w szybki sposób pozwoli Ci znaleźć interesujący Cię proces. Dodatkowo, procesy konkretnego klienta są widoczne w jego karcie.

Wyszukiwarka posiada wiele kryteriów filtrowania (m.in. ID, osoba, typ). Oprócz tego pozwala na filtrowanie zleceń po zdefiniowanych przez Ciebie atrybutach.

Zdefiniowane do procesu atrybuty automatycznie pojawiają się jako kolejna możliwość filtrowania w wyszukiwarce.

 

Graficzne modelowanie procesów

Empireo gwarantuje, że tworzenie procesów było łatwe i intuicyjne. Wystarczy, że za pomocą strzałek powiążesz zdefiniowane wcześniej etapy oraz nadasz im odpowiednie uprawnienia.

 

Uprawnienia do procesów

Do procesów nadawane są uprawnienia. To Ty decydujesz, co widzą Twoi pracownicy na konkretnych etapach procesu.

Zarządzanie procesami – baza urządzeń serwisowanych

Jednym z przykładów zleceń, które obsługuje Empireo jest zlecenie serwisowe. Oprócz powyższych możliwości warto wspomnieć o bazie urządzeń serwisowanych. Zawiera ona wszystkie produkty serwisowane. Każdy produkt serwisowany może zostać przypisany do danego klienta. Może mieć unikatowy numer i kod seryjny. Wszystkie zlecenia, które są powiązane z danym urządzeniem są dostępne w karcie produktu serwisowanego. Dzięki temu cała wiedza jest gromadzona w jednym miejscu

Mobilny

Elastyczny

Kompleksowy

Najważniejsze możliwości

  • Tworzenie własnych procesów, zleceń
  • Nadawanie własnej numeracji zleceń
  • Tworzenie dowolnych etapów zleceń
  • Tworzenie własnych atrybutów do zleceń
  • Załączanie plików do zleceń
  • Przypisywanie uprawnień do procesów
  • Intuicyjne modelowanie procesów
  • Baza wiedzy o zleceniach
  • Zaawansowana wyszukiwarka zleceń
  • Baza urządzeń serwisowanych
  • Możliwość wyświetlania zleceń na pulpicie

Sprawdź, jak wiele możemy Ci zaoferować