System CRM

Usprawnij zarządzanie firmą

Empireo posiada zaawansowany system CRM. To rozwiązanie, które pozwoli Ci skutecznie zarządzać procesem sprzedaży. CRM dostarczy Ci kompleksowej wiedzy o Twoich kontrahentach, szansach sprzedaży, produktach i kontaktach. Jest to również narzędzie, które pozwoli Ci skutecznie analizować i planować zadania podejmowane przez Twoich pracowników. Dostępny w systemie komunikator zadba o właściwy przepływ informacji w Twojej firmie. Natomiast zarządzanie uprawnieniami pozwoli na dostosowanie systemu do potrzeb konkretnych pracowników. To jednak nie wszystko, sprawdź jak wiele oferuje nasz system CRM!

Zarządzanie szansami sprzedaży

Zarządzanie procesem sprzedaży, nawet wieloetapowym, może okazać się naprawdę proste. Widok szans sprzedaży pozwala na bieżące monitorowanie i szybką analizę szans na każdym etapie sprzedaży. W systemie możesz tworzyć wiele kampanii sprzedażowych z różnymi etapami. Dodatkowo korzystaj z raportów – przyczyn utraconych szans sprzedaży czy konwersji lejka sprzedaży.

Baza wiedzy o klientach

Empireo porządkuje informacje o kontrahentach, które gromadzą Twoi pracownicy. W karcie kontrahenta odnajdziesz informacje o wszystkich kontaktach z danym klientem. Oprócz podstawowych informacji o firmie i osobach kontaktowych, możesz zobaczyć wszystkie zaplanowane i zrealizowane kontakty z tym klientem, powiązane dokumenty oraz zlecenia. Możesz tworzyć też indywidualne cechy klienta, które również znajdą się w tym miejscu.

Koordynacja pracy

Empireo pomoże Ci skutecznie koordynować działania Twoich pracowników. Planowanie działań działu sprzedaży jest zdecydowanie łatwiejsze i przede wszystkim mniej czasochłonne. Dodatkowo system będzie pamiętał o zaplanowanych zadaniach za Ciebie, jeśli będziesz chciał – poinformuje Cię o wybranych przypomnieniami.

Raporty

System CRM oferuje zestaw raportów, aby analiza działań podejmowanych przez Twój dział sprzedaży była precyzyjna i sprawna. Raporty dostępne w systemie to m.in. lejek szans sprzedaży, konwersja lejka, przyczyny utraty, ranking kontrahentów, obroty i inne. To Ty za pomocą uprawnień decydujesz, jakie raporty widzą Twoi handlowcy, a jakie kierownicy.

Integracja z pocztą

Empireo dba o to, aby relacje z Twoimi klientami były jak najlepsze. Skuteczna i szybka komunikacja z klientami jest bardzo ważna, dlatego protokół IMAP pozwala na integracje z klientem pocztowym (np. Outlook, Thunderbird). W ten sposób, w kartotece kontrahenta, która jest bazą wiedzy dla Twoich pracowników, znajdują się również wszystkie wymienione maile z Twoimi kontrahentami.

Repozytorium plików

System CRM zapewnia Ci kompleksowe wsparcie w całym procesie obsługi klienta, dlatego w systemie znajduje się miejsce, w którym możesz przechowywać ważne dla Twojej firmy dokumenty. W ten sposób wszyscy pracownicy mają dostęp do tych samych informacji, które przekazują dalej Twoim klientom. W repozytorium każdy dział Twojej firmy może mieć osobny katalog, a dzięki uprawnieniom zdecydujesz, kto powinien mieć do nich dostęp.

Zarządzanie katalogiem produktów

System CRM umożliwia zbudowanie wspólnej bazy wiedzy o produktach i usługach. Pracownicy w różnych obszarach korzystają z tych samych produktów, dzięki czemu komunikacja z klientami jest spójna. Z poziomu listy produktów dostępna jest informacja o stanie magazynowym oraz cenach.

Zarządzanie uprawnieniami

Zarządzanie uprawnieniami to kluczowa funkcja. Nie dotyczy wyłącznie CRM-u, ale całego systemu. Pozwala ona na zarządzanie sekcjami, do których wybrane profile Twoich pracowników mają dostęp. W ten sposób zapewniasz komfort pracy użytkownikom systemu, a także bezpieczeństwo Twoich danych.

Komunikator

Uporządkowana komunikacja wewnątrz firmy jest podstawą skutecznych działań. Dzięki niej zmniejszysz ryzyko nieporozumień, przekażesz informacje wybranym pracownikom czy za pomocą archiwum szybko odszukasz ważne wiadomości. Masz też gwarancje, że ustalenia pomiędzy Wami nie znikną.

Mobilny

Elastyczny

Kompleksowy

Sprawdź, jak wiele możemy Ci zaoferować