Obsługa zamówień

zamówienia klientów i zamówienia własne

Możesz być pewien, że wybierając Empireo będziesz mógł lepiej zadbać o relacje z klientami i zwiększysz w ten sposób sprzedaż. Pozwolą Ci na to funkcje takie jak baza wiedzy o klientach, koordynacja pracy, raporty czy zarządzanie szansami sprzedaży. Większa liczba klientów oznacza także większa liczbę zamówień. Bez obaw, także w tym zakresie możesz liczyć na Empireo. System gwarantuje, że obsługa zamówień klientów oraz zamówień wewnętrznych będzie przebiegała na wysokim poziomie!

 

Poznaj możliwości

Wszystkie zamówienia w systemie mogą zostać poszerzone o dowolne, stworzone przez Ciebie atrybuty, które ułatwiają precyzyjny opis dokumentu. Możesz także tworzyć własne szablony dokumentów zamówień – w ten sposób zadbasz o ich spójność i profesjonalny wygląd. Każde zamówienie może zostać zapisane w formacie PDF, aby łatwiej było je przesłać do klienta czy współpracownika. System zapewnia dostęp do list zamówień klientów i zamówień wewnętrznych. Listy wyposażone są w zaawansowaną wyszukiwarkę z szerokim zakresem filtrów. Bez problemu możesz też planować i ewidencjonować zadania względem konkretnych zamówień. Możesz też oczywiście wystawiać faktury i wysyłać wiadomości z poziomu zamówienia. Zajmie ci to tak samo mało czasu, jak powiązanie zamówienia z procesem lub kartoteką kontrahenta.

Obsługa zamówień klientów

Zamówienia klientów możesz tworzyć w systemie na kilka sposobów. Możesz na przykład przekształcić przygotowaną wcześniej dla klienta ofertę w zamówienie, oszczędzając tym samym czas i zyskując pewność, że nie dojdzie do żadnej pomyłki. Dokument zamówienia możesz także stworzyć z poziomu kartoteki kontrahenta lub z poziomu listy dokumentów zamówień. Istnieje także możliwość raportowania w obszarze zamówień – na podstawie dostępnych danych system wygeneruje zestawienie wartości zamówień wystawionych dla Twoich klientów.

 

Obsługa zamówień wewnętrznych

Twoi pracownicy mogą składać w systemie zamówienia wewnętrzne, na przykład na części, których będą potrzebowali do realizacji zlecenia. Co to daje? Po pierwsze – wiedzę o wykorzystywanych przez Twoich pracowników częściach oraz ich koszcie. Po drugie – możliwość efektywnego zarządzania magazynem. Osoba kierująca magazynem zyskuje dokładne informacje o zapotrzebowaniu na produkty i części, może więc efektywniej nimi gospodarować i uzupełniać je. Twoi pracownicy zawsze będą mieli dostęp do potrzebnych części i będą mogli błyskawicznie zrealizować każde zlecenie. Możesz być pewien, że wpłynie to pozytywnie na satysfakcję Twoich klientów!

Mobilny

Elastyczny

Kompleksowy

Najważniejsze korzyści:

  • oszczędność czasu pracowników,
  • zwiększenie skuteczności pracowników,
  • zmniejszenie ryzyka popełnienia pomyłki, dzięki możliwości przekształcenia oferty w zamówienia,
  • wzrost zadowolenia klientów dzięki szybszej realizacji zamówień,
  • możliwość nadawania własnych atrybutów do zamówień,
  • tworzenie własnych szablonów zamówień,
  • zapisywanie zamówień w formacie PDF,
  • planowanie i ewidencja zadań względem zamówień,
  • wygodna wyszukiwarka zamówień,
  • możliwość powiązania zamówienia z wiadomościami, kartoteką kontrahenta czy innymi dokumentami,
  • możliwość wystawiania faktur z poziomu zamówienia.

Sprawdź, jak wiele możemy Ci zaoferować