Dynamiczny pulpit

dostosowany do Twoich potrzeb

Empireo to kompleksowy system do zarządzania firmą. Jednym z jego głównych celów jest usprawnienie pracy w Twoim przedsiębiorstwie. Stanowi on wsparcie sprzedaży, zarządzania zleceniami, fakturami, ofertamimagazynem. Starannie dobrane funkcje systemu mają za zadanie zwiększyć efektywność Twoich pracowników na co dzień. W tym aspekcie szczególnie przydatny jest dynamiczny pulpit pracownika.

 

Ważne dane zawsze pod ręką

Dostosowując pulpit do własnych potrzeb i wykonywanych na co dzień obowiązków, zapewniasz sobie większy komfort pracy. Mając wszystkie istotne dla Ciebie informacje na swoim pulpicie, widocznym zaraz po zalogowaniu do systemu, zyskujesz sporo czasu, który musiałbyś poświęcić na ich odszukanie. Z tego właśnie powodu system Empireo został wyposażony w dynamiczny pulpit klienta.

Dynamiczny pulpit — konfiguracja

Możesz pozwolić swoim pracownikom na samodzielne dostosowanie pulpitu. Możesz także z góry ustalić wygląd pulpitu dla określonych użytkowników systemu, np. dla handlowców lub serwisantów. W każdej chwili możesz edytować wprowadzone wcześniej ustawienia. Konfiguracja pulpitu zajmuje dosłownie chwilę – odbywa się ona za pomocą widgetów. Oprócz możliwości dodania do pulpitu widgetów, możesz także dodać dowolną liczbę zakładek. Zakładki mogą mieć dowolną, wskazaną przez Ciebie kolejność, ilość i wymiary kolumn.

 

Wybierając spośród dostępnych w bibliotece widgetów, decydujesz, jakie treści mają znajdować się na pulpicie. Mogą to być:

  • raporty – możliwość wyświetlania na pulpicie wszystkich dostępnych w systemie raportów,
  • faktury – możliwość wyświetlania faktur z uwzględnieniem wszystkich lub konkretnych firm, stopnia rozliczenia dokumentu, wybranych danych, sposobu sortowania itp.,
  • kod HTML – z jego pomocą można dodać dowolny odnośnik,
  • kalendarz – wyświetla zadania właściciela pulpitu,
  • zadania i zdarzenia – lista aktywnych zadań i zdarzeń, możliwość wyświetlania zadań konkretnych pracowników, konkretnych typów zadań itp.,
  • zamówienia i dokumenty ofertowe – lista ostatnich zamówień (tylko właściciela pulpitu lub wszystkich użytkowników), status dokumentu, możliwość wybrania wyświetlanych danych itp.,
  • procesy – możliwość wyświetlania informacji takich jak: osoba odpowiedzialna za proces, zgłaszający, typ procesu, powiązane z procesem produkty.

Mobilny

Elastyczny

Kompleksowy

Najważniejsze korzyści:

  • dostosowanie pulpitu do potrzeb użytkownika,
  • informacje najpotrzebniejsze w codziennej pracy zawsze pod ręką,
  • możliwość zróżnicowania treści pulpitu dla różnych pracowników
  • możliwość ustawienia wyglądu pulpitu dla grupy pracowników (profile użytkowników),
  • możliwość samodzielnej konfiguracji pulpitu przez pracownika,
  • łatwa konfiguracja i wprowadzanie zmian z pomocą widgetów,
  • możliwość tworzenia dowolnej liczby zakładek i łatwe zarządzanie nimi,
  • oszczędność czasu – brak konieczności poszukiwania potrzebnych informacji,
  • podniesienie komfortu korzystania z systemu.

Sprawdź, jak wiele możemy Ci zaoferować